tisdag 25 augusti 2009

2 träningsmatcher och Hedqvist

Två träningsmatcher med varierande utgångar. 4-3 i första matchen fördel Edsbyn och i andra matchen en ren och skär utklassning av Zorkij 3-9. Jag har själv inte sett någon av dessa matcher så därför tänker jag inte ge mig in i någon djupanalys över detta, utan mer konstaterar att ibland vinner man och ibland vinner man inte ;o). Alltid trevligare att vinna, men man kan inte alltid göra det och det är bara att ta det. Det är ju iaf inte nu som man ska vara som bäst.

Har nu både hört och läst om ett litet rykte som placerar Hedqvist i Bollnäs. *Suck*, är det fortfarannde Silly? Ja ja tyvärr måste jag säga till alla som försöker sätta skräck i oss Edsbybor att jag inte är ett dugg orolig för detta och att det ska ske. Varför? När jag första gången hörde det så ruskade jag bara på huvudet.....Alla tog dock det inte med lika stor ro och en edsbybo frågade faktiskt en lagkamrat till Jocke om det låg något i detta rykte....och svaret blev: -Neee det gör det inte, Jocke trivs jättebra i byn han. Så alla som har varit lite oroliga kan nu ta det lite lugnare. :0)

Nu ser jag framemot nästa träningsmatch!

Inga kommentarer: