måndag 30 mars 2009

Lillis

Nu har jag både hört det och läst det så nu skriver jag det.
Lillis går in som tränare tillsammans med Ola om Franco blir förbundskapten. Fråga mig inte hur det ska fungera praktiskt eftersom Lillis också bor i Västerås. Kanske Lillis tänker pendla och bo i sin sommarstuga som han har här i Edsbyn? Vet inte alls hur trovärdigt det här ryktet är men jag skriver det iaf.......Vad tror ni? Har ni hört något annat om vad Lillis ska göra till hösten? Läste förresten på Bandysverige att Holgersson inte kommer att träna Hammarby så han blir väl troligtvis kvar i Vsk då.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande! Vart har du hört och sett det här?

Bandytokan sa...

Jag har läst det som en kommentar på Bandysverige samt att min bror sa det till mig för han hört det på sitt jobb.

Anonym sa...

Oh fan jag är nämlig med i klubben som spelare i de yngre ledet och de är de första jag har hört, men spännande som sagt :)

Bandytokan sa...

Du har alltså inte hört ryket tidigare? Förvånar mig inte eftersom jag själv har svårt att tro på det. Lycka till med spelandet!

Anonym sa...

Nej de har jag faktiskt inte! Verkar ganska konstigt faktiskt för anledingen att han inte ville stanna i Bajen var för att de va slitsammt att pendla, men om han skriver på för Byn så är avståndet längre. Vet att han har sommar kåk där, men ändå verkar de lite förvånande isf!

Bandytokan sa...

Tycker jag också.

Anonym sa...

Hehe, kan ju säga så här, Ola bor oxå i V-ås :)

Anonym sa...

Hehe, kan ju säga så här Ola har inte klagat på några avstånd..

Bandytokan sa...

Skillnaden mellan Ola och en ev. ny andre tränare är ju att Ola inte åker på alla träningar vilket kanske andre tränaren borde göra.