torsdag 26 mars 2009

Oksanen och Broberg

Det känns ganska lugnt på silly, det florerar lite rykten - men mycket mer blir det nog inte så länge det är mars heller. Det är väl sen det kan bli lite klubb-byten. Oksanen ser ut att lämna Bollnäs eftersom dom redan har två bra målvakter under kontrakt - känns väl inte helt otroligt om Oksanen hamnar i Vänersborg eftersom att hans bror huserar i Gripen samt att Vänersborg efter vad jag har förstått är ute efter en målvakt. Om så är fallet är det vara att gratulera Vänersborg till en duktig målvakt.

Läste om Brobergs "bingolottoaffär" och höll på sätta kaffe i halsen....obegripligt hur man kan fiffla med andras pengar så där - osar förskingring lång väg. Låt gå för att dom har tänkt gjort rätt för sig i slutändan så kan man ju inte"tjuvlåna" pengar så där. Tycker synd om alla Brobergs supportrar och andra som jobbar runt föreningen. Detta lär ju inte underlätta Brobergs satsning med hall och utveckling. Sedan vet man ju inte hur mycket mer skulder dom har heller som vi inte vet om. Tråkigt när sånt här händer, men jag hoppas att det löser sig för dom.

En liten undran, har någon hittat min blogg? ...någon? Ni kan väl skriva en kråka i kommentatorsfältet isf - vore ju kul att veta om jag skriver för mig själv bara eller om någon läser det jag plitar ner.

Inga kommentarer: