söndag 5 april 2009

Hellmyrs väljer mellan Edsbyn och Ryssland!!

F-n vad skönt det var att skriva det där!!!! Så skönt att läsa Ljusnan och läsa att det är totalt rök utan eld ryktet som placerar honom i Bollnäs. Alltså jag fattar inte vad Bollnäsborna håller på med, för jag antar att det är dom som lever för att plåga oss edsbybor under silly season med inlägg om att han är klar för Bollnäs etc. Vad vinner man på att hålla på så?? Jag förstår inte, blir ju bara sååå pinsamt när det som iår visar sig att det inte är sant överhuvudtaget. Men det är klart det är väl lätt att sitta bakom en synonym på datan och hitta på.....Jag sitter ju också och är så här lagom hemlig bakom min dataskärm, men nån heder i kroppen måste man väl ha!!!!

I samma intervju frågar dom också Hans Andersson ang. Villa ryket. Han medger att han varit och hälsat på i Lidköping samt att han funderar över framtiden och att han tänker göra det ett tag till. Hmmm....det beskedet kändes inte lika lugnande men helt klart är iallafall att han är heller inte klar för Villa som det har skrivits lite överallt. Ingen ting är klart förrän det är klart på en officiell sida, att folk ska ha så svårt att förstå det.

Misja Paskin klar för Edsbyn påstår Gripen redaktionen på Svenska fans.......SF är väl officiell sida , men detta har jag mycket svårt att tro. Han var en vända till Edsbyn förrut och spelade inte en enda seriematch. Ett annat år när han sedan skulle till Sverige och spela igen uttalade han att alla lag var intressanta utom Edsbyn, typ. Varför i hela världen skulle vi vilja ha honom igen? Och varför skulle han vilja till Edsbyn nu?? Eller ska han ta en omväg genom byn på väg till Ryssland igen? Mycket märkligt. Ett till argument för att det inte är så är ju att det då borde stå på Edsbyns hemsida först, det brukar alla nyheter om nyförvärv göra.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Finns ju vissa rykten som säger att Myran inte vågar gå direkt till Bollnäs från Edsbyn och tar omvägen via Ryssland ett år först.
Vi får väl vänta och se hur de är med det ryktet...

Bandytokan sa...

*Stor suck* så länge Per Hellmyrs spelar bandy kommer det att finnas rykten. Om JAG vore Bolnäsbo skulle jag isf vara tyst och bida min tid, men det är ju jag det.
Endel rykten man hör som verkar trovärdiga men som verkar för bra för att vara sanna dom håller jag tyst om för det vore så nedrigt om det inte skulle bli så.

Anonym sa...

Låter spännande det...
Lite kanske du kan säga??

Danne sa...

Rykten har en tendens att alltid återkomma år efter år. I Vänersborg har det varje år ryktats om att Pavel Franz ska vända hem, utan att något hänt på den fronten.

Sen finns det ju folk ute på stan som gärna skryter och skrävlar om allt dom vet, men som aldrig hört ordet "självkritik". Det är så falska rykten startar.

Själv fick jag av en äldre herre höra att Blåsut skulle lägga ner hela sin bandyverksamhet bara för att man åkte ur allsvenskan. Gubben lät som han visste vad han snackade om, men hittills finns inget som tyder på att han talade ens ett uns sanning.

Falska rykten sprids så lätt, allt som behövs är tillräckligt många människor som tror på det och sprider det vidare.

Bandytokan sa...

Danne: Precis så är det och sen går ryktet nästan inte att stoppa.

Anonym:Nope, kan inte säga ngt. ;)