torsdag 9 april 2009

Kuben

I dagens pappersljusna går det att läsa att Magnus "Kuben" Olsson nu fått tid för operation den 23/4 på Hudiksvalls sjukhus. Skönt att höra att han äntligen fått tid till operationen och så håller jag alla tummar att det går bra!

F ö är det så skönt att Ola fortsätter och sättet han berättar det på är inte sämre.....
Jag citerar: "Ja, jag är alltid med i Edsbyn och det blir som vanligt att jag är med och jobbar."
Fråga: Så någonting annat har inte varit aktuellt? -Nej, jag är edsbygrabb så för mig är det bara Edsbyn som gäller" Slut citat.
Han kom aldrig tillbaka som spelare till Edsbyn men som tränare har han gjort det och som han har gjort det, ett stort TACK till dig Ola!!!

Får känslan av att det inte alls känns så självklart med Ville Aaltonen i Bollnäs längre eller så är det bara förhandlingsteknik. Kändes mer bestämt tidigare än det gör nu tycker jag iaf.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu när du ändå nämner tränare... kan du inte försöka ge dig på Hammarbys situation? De verkar riktigt rikigt mörk ut på deras tränar front bla!

Bandytokan sa...

Jo jag kan ju försöka, men jag vet inte om jag har så mkt att gå på där men fundera och spekulera kan jag ju testa....